Instalakuntzen alokairua

UGLE eskolak, enpresaren beharretara moldatu daitezkeen instalakuntza eta ekipamendu modernoak ditu.

Ikus-Entzunezko gelak / Batzar Areto gelak / Ikastaroak emateko gela normalak  edota Tailer/Ekipamentu eguneratuak. Aukerak anitzak dira.

Maila goreneko teknologiaz horniturik, mintegi, ikastaro, bideo-hitzaldi edo enpresa-bilerak burutu ahal izateko aukera aparta eskaintzen du eskolak.
Azken urteetan, eskola ofizialetako hizkuntz azterketak edo enpresen produktu aurkezpenak eskolako instalakuntzetan burutu dira.

Interesa duen enpresa edo erakundea bazara, jarri zaitez gurekin harremanetan. Idatzi zure instalakuntza beharrak fpe@ugleskola.eus helbidera eta konpromezu gabe aurrekontu bat pasako dizugu.